Η ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΙΤΙΔΑ

Περιοδοντολογία

Συντηρητική Περιοδοντική Θεραπεία» Χειρουργική Θεραπεία » Θεραπεία με Λέιζερ

Η Περιοδοντολογία αντιμετωπίζει τις νόσους του περιοδόντιου, δηλαδή των ιστών που περιβάλλουν και στηρίζουν τα δόντια μας.

Αν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως η καταστροφή αυτή των ιστών, μελλοντικά θα οδηγηθούμε σε απώλεια ενός ή περισσοτέρων δοντιών.

Η Ουλίτιδα είναι το αρχόμενο στάδιο της περιοδοντίτιδας, εκδηλώνεται με έντονη φλεγμονή των ούλων (ούλα που ματώνουν, κόκκινα και πρησμένα) και με εκτενείς εναπόθέσεις τρυγίας (πέτρας). Η φλεγμονή στα ούλα έρχεται σαν απότέλεσμα από την έλλειψη σωστής και συστηματικής στοματικής υγιεινής, από τις μη τακτικές επισκέψεις στον Οδοντίατρο ( μια φορά το εξάμηνο για έλεγχο και απότρύγωση), από το κάπνισμα και από βλαπτικές διατροφικές συνήθειες για τα δόντια (κατανάλωση γλυκών, αναψυκτικών, καφέ).

Η Περιοδοντίτιδα είναι η εξέλιξη της ουλίτιδας, αν δεν έχει αντιμετωπισθεί. Ξεκινάει η φλεγμονή να εκτείνεται στο βάθος των ούλων δημιουργώντας «περιοδοντικούς θύλακες» (χώρους με κατεστραμμένους περιοδοντικούς ιστούς). Τα συμπτώματα είναι τα ούλα να έχουν υποχωρήσει (να φαίνονται μακρύτερα τα δόντια μας) και να έχουν απόκολληθεί από τα δόντια μας.

Η πορεία της Περιοδοντίτιδας είναι η προοδευτική αύξηση της κινητικότητας των δοντιών. Η φλεγμονή συνεχίζει να εξελίσσεται και φτάνει στο οστό (στο οστό στηρίζονται οι ρίζες των δοντιών μας) όπου και ξεκινάει να το καταστρέφει. Προκαλείται μεγάλη κινητικότητα στα δόντια μέχρι και την μετανάστευσή τους (μετακίνηση δοντιών) και παρουσιάζεται πύον ανάμεσα στο δόντι και στα ούλα με επίμονη δυσοσμία.

Η Περιοδοντική Θεραπεία Καταφέρνει Και Προλαμβάνει Την Προχωρημένη Περιοδοντίτιδα

Οι Μέθοδοι Αντιμετώπισης Είναι

Συντηρητική Περιοδοντική Θεραπεία

Για την εξέλιξη με αργούς ρυθμούς της νόσου με τη χρήση περιοδοντικών εργαλείων και υπερήχων.

Χειρουργική Θεραπεία

Για την αναγέννηση καταστραμμένων περιοδοντικών ιστών και τη μείωση των περιοδοντικών θυλάκων.

Θεραπεία με Λέιζερ

Για την απόμάκρυνση των μολυσμένων ιστών, την απόλύμανση των περιοδοντικών θυλάκων για την ενεργοποιήσει της αναγέννησης υγειών ιστών.

Ακτίνων Χ Εξοπλισμός

Δείτε Το Οδοντιατρείο Μας

Το ιατρείο της Χριστίνας Μορφύρη είναι ένας χώρος επιστημονικά και τεχνολογικά υψηλών προδιαγραφών για την πραγματοποίηση του χαμόγελου που πάντα ποθούσατε.
Δείτε το Οδοντιατρείο Μας